Supergranne M räddar tjej - från dödsniten!

Jag lyckas ju jag! Tur att jag har en supergranne! Inte idioten under mig utan Granne M som bor bredvid mig! Jag sitter och pysslar lite och lyckas stämpla fast en nit (se bilden under) i fingret på mig själv. Klant! Jag försökte få ut den men kände att den bara satte sig djupare då. Funderade på om jag skulle vänta på att Niklas kommer hit. Tänkte vidare på det en stund och kom fram till att det skulle göra för ont att vänta. Kom sen på att jag visst kan ringa på hos Granne M för lite hjälp. Tror ni han blev lite förvånad eller? Där står jag, halv tio, med en nitpryl i fingret och vill ha lite hjälp. Haha! Fingret klarade sig helskinnat! Kom så lite blod det kan komma utan att inte komma nått alls. 
Sa sen att jag väntar på Niklas som ska göra mig sällis upp till vinden eftersom jag tror att det bor spöken och mördare där. Granne M trodde inte att det fanns något av det där och sa att om jag vela upp där någon annan gång var det bara att ringa på så skulle han beskydda mig om det kom något spöke eller mördare. Jag hade tänkt tanken faktiskt men tyckte det verkade lite för stört att ringa på och be att bli skyddad för dessa farligheter, till och med för att vara jag. 







Kommentarer
Linda

du e ju bara för söt!

2010-12-23 @ 06:56:56
URL: http://lindamariastenmark.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0