Som en brat på Stureplan!

Ibland känns mitt jobb jättekonstigt. Idag satt jag på huk bredvid en golvbrunn och hällde bort flera liter vin. Nästan tre boxar rött vin och en liten box vitt. Varför? Bara för att det är kul ju! Nä. Jag gillar att vaska. Nä det var det inte heller, varför gjorde jag det nu igen? Virrig av den där cocillanan jag drack igår. Jo jag hällde bort det för vi har provat det tidigare och nu var det avskrivet och klart att hälla bort eftersom vi så klart inte provar upp en hel box. Man kan ju önska att man fick det. Och att man inte provade det utan bara drack det.

Imorgon ska jag träffa min vän Asta och plugga lite på Gävles bibbla. Halv nio ska jag ta bussen så det blir en vanlig morgon. Idag låg jag i sängen till halv elva tror jag det var, men en karl som hade tagit sovmorgon. Kan bli så. Igår kväll när vi egentligen var tröttna och tänkt sova så låg vi och pratade i flera timmar, klockan tolv sa vi god natt och det var väl typ då jag somnade, när Niklas somnade vet inget. Efter mig iaf.


Ps ta det lugnt i julstressen!




Vårat julbord förra året, ser lite hårt och tort ut. På hurtsen under fanns
senare att finna en lapp med texten "Hjulbord"
fyndigt




Inte dagens vin.



Kommentarer
Anonym

Haha så sjukt att vaska bort vin/champange för flera tusen istället för att dricka upp den. Tummen ner för bratar som inte fattar vad alkohol är till för.

2010-12-06 @ 19:43:20
Anonym

just ja, sanna var de ja

2010-12-06 @ 19:44:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0