Sjuka-Sarah fortsätter.

Jag fattar inte hur jag någonsin ska orka gå upp ur sängen. Dessutom var jag ju dum nog och sa att jag ska jobba sista timmen. Kommer dö. Troligen. Hoppas jag bara behöver gå runt och se lite trevlig ut och fronta. Dom tänker väl inte sätta mig i kassan...? Ganska taskigt mot kunderna att sätta Sjuka-Sarah i kassan så dom kan bli lite sjuka inför helgen. På tal om helg så tyckte väl chefena tt jag orkar väl jobba lördag men det kommer ju inte hända det känner jag nu. Tänkte själv att det borde väl gå men det finns inte ens chans. Jag fixar inte ens att äta ordenligt än. Hur ska jag orka stå upp utan någon kraft och en feber som tycks vara påväg tillbaka. JAG VILL BLI FRISK SÅ JAG FÅR MYSA FFS!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0