Så brann det på Björkgatan 3 igen.

Nu blir jag lite bitter igen. och rädd. Fan!
Fått upp värmen i lägenheten lite med en massa värmeljus i alla mina olika lyktor jag har fått och samlat ihop mig på loppis den senaste tiden. Det var nog egentligen inte så kallt från början det är bara jag som är sjuk och fryser. Tycker helt plötsligt att det nog luktar lite konstigt och jag tror då fan det, klart ett ljus har övertänts. Självklart. Det gör odm jämt för mig! Hade två jättefina glittriga blockljus från dollar som stod bredvid varandra i mitt växthus/omgjord till lykta, taket var öppet och allting på det så det kan omöjligt bli för varmt! Jävla tur att elden inte hann få fatt i gardinen. Sitter här lite skakis för jag tycker det är så läskigt. Niklas var nyss här med Sonic och mat. Önskar han var kvar. Men det reder sig. Jag är ju vuxen, har jag hört.
Lär så klart vädra mina 30kvm som luktar fan nu. Kallt!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0