Ny superinsekt upptäkt i Sverige - Tänkidusbloggidus!

Jag har lekt lyxhhustru idag nrä jag jobbade som städerska. Fixade garderoben. Inte hos mig, är ni tokig?
Städade i svarta tajts, vart tajt linne och mina skor jag ska ha på nyår. Måste ju träna. Drack skumpa till städet. Det får man inte göra när jag jobbar med att städa på mitt riktiga jobb. Nu ser jag visst smart ut om jag var insekt. Tänkidusbloggidus. Johanna, vem annars?

Jag har käkat hos Annelie, kikat på film, druckit vin. Johanna luktar i mitt hår som besatt. Violschampoo. Ibland funderar jag på hur hennes psykiskahälsa egentligen ligger till. Hon måste ha blivit tappad när hon var liten. Niklas?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0