Nu blev jag på dåligt humör, jag som var så glad.

Jag har en pappa som bråkar på mig som en 10åring för att jag inte vill fira jul "hemma" i år. 
Hemma betyder en stund hos mamma, en stund hos pappa en stund någon annanstans och ingenstans där jag faktiskt vill vara eller mår bra. Jag står fast vid att jag VÄGRAR fara runt hela stan bara för att man ska fira jul ihop med hela sin familj. Jag kan inte behöva åka och hälsa på bara för att jag får dåligt samvete av hans gnäll. Ska det vara så svårt att få ta det lugnt en jul? Tydligen. Tydligen har man inte rätt att få göra som man vill.


Kommentarer
Linda

det där e faan asjobbigt, å hur man än gör så blir nån besviken.

å inte ska du få dåligt samvete, då e han dum. vet exakt hur det är.

Massa Kram <3

2010-12-19 @ 18:55:22
URL: http://lindamariastenmark.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0