När jag blir stor och har vovve, villa, volvo.

Som vanligt kan jag inte sova när jag är sjuk. När jag är gift ska jag tvinga min man att stryka mig på ryggen tills jag somnar varje gång jag är sjuk. Tvingar låter hårt. Utöva utpressning.. Be snällt om kanske? Jepp, varje gång jag är sjuk ska jag be snällt om det. Om det inte funkar med att be snällt ska jag muttra något om "i nöd och lust, in sickness and in health". Det kan jag inte göra nu för jag är inte gift (annat än med David då, men det är lite si så där med vårat äktenskap nu. Ska jag vara ärlig vet jag inte om det är giltigt heller. Det kommer nog bli skiljsmässa hur som), nu bor jag med min hund på 30kvm och trivs så bra med det. Förutom nu då, när ingen kan stryka mig på ryggen.

Jag har ju pojkvän förvisso så jag är ju en bit på vägen. En mycket snäll sådan ska jag berätta också. Idag har han först lämnat en Hello Kitty-kalender med små leksaksprylar utanför min dörr. När jag senare ringde honom och bad han hämta Sonic på dagis så frågade han om jag behövde något på affärn', han fick en liten lista på mina typiska sjukis saker (Blåbärssoppa, smörgåsrån, mjukost & äppeljuice) som han åkte och handlade. Tyckte det tog lång tid och var lite orolig att han hade åkt av vägen nu när det är så halt ute och man inte ser över snövallarna, men det hade gått så bra han hade bara tagit en promenad med min lilla hund så jag slapp gå ut. Så jag har väl typ blivit stuken på ryggen redan idag. Jag älskar dig.

Nu blir det en snabbkissning för Sonic så ska vi försöka sova här på Björkgatan.








Klicka på bilden på blir den stor. Killen som är inringad är väl lite längre än mig.



Kommentarer
Camilla

fy fasen... usch, kallt!!

här är det vinter kaos, London är inte van vid snö...

Krya på dig

2010-12-03 @ 12:59:17
URL: http://camillastenmark.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0