Lucia

Jag funderar fortfarande vart "Vad fan hände!?" är. Stör mig på att ingen tycks reagera. Är ni så coola att världen bara fortsätter precis som vanligt? Jag är inte ett dugg cool, jag hade skitsvårt att somna igår. Har inte kunnat prata om annat med Johanna idag. Kollade på alla tevekanaler samtdigt i morse, inte läst någon tidning än. Kollat på säpos direktsända presskonferens. 

Fast jag började dagen med en mugg varm Oboy och Lucia på tv! Sen började Darin sjunga, alternativt bajsa på sig på tvåan så då bytte jag till bombdådet. Jag hoppas på att för första gången gå på Sandvikens lucia i kyrkan ikväll. Håller tummarna. Justja. När jag vaknade i morse och kikade ut genom köksfönstret hos Niklas så var min första reaktion "fan va mörkt det är". Tror ni jag går upp klockan sju ofta? Haha! Två gånger den här vintern tror jag. Älskar att plugga!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0