Lilla lugna lagoma Sverige.

Jo men är det helg eller? Det känns!
Idag är jag så grisigt bakis. Jag tror det är bra att jag är så  mosig i skallen för det här hör man inte varje dag "Sarah.. Fredrik Reinfeldt ska ha presskonferans live snart. För misstänkt terrorbrott" eller hur nu Johanna sa det när jag kom in från den vanliga kissaSonicpromenaden. Stört. Jag kan inte fatta det. Vem spränger sig själv i bitar? Det är så jävla stört att jag inte kan förstå hur det ens nästan funkar i den människans huvud. Och ja jag vet, det är inte första gången det händer men kom igen, jag kan inte vara den enda som helt plötsligt tycker att det är på riktigt istället för något som man bara ser på film eller hör på nyheterna, och nyheterna är ju som att det är film. Det är så långt borta att det inte rör oss. Sverige. Lugna fina lilla lagoma Sverige. Och helt plötsligt läser man att någon har sprängt sig själv i Stockholm. Fast det är lite svårt ändå att ta det på allvar. Det känns som att någon bara driver med oss.

Måste duscha. Fryser. Någon som vet hur man luftar element?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0