Kolagodis som fastnar i tänderna.

Nu måste jag starta dagen! Vaknade ganska tidigt men den har varit trög. Som kola.
Borstat Sonic iaf, högen med avtussad päls blev lite stor som Sonic själv. Inte riktigt men det kändes som det! Hoppas jag slipper hitta fler tussar överallt i lägenheten nu! 

Det är lite kallt i min lägenhet. Den ska vara varm. Jag har hittat tre möjliga faktorer till denna kyla!

x Det är bara en fjärdedel av elementet i rummet som funkar.

x Balkongdörren har inte gått att stänga helt.

x En ventil ovanför fönstret har varit öppen tills idag.

Tror ni att det kan ha någon som helst inverkan? Blev så sur och glad när jag hittade ventilen idag. Fan va dumt, det hade ju kunnat vara så mycket varmare så länge! Och balkongdörren var jättelätt att fixa! Dumt att vänta till nu med att ens försöka kika vad som är fel! Jag är inte alltid smart! Elementet i rummet ska luftas snarast. 
Det kommer bli så vaaaaarmt!!!
Inge mer pyjamas, filt, duntäcke och en hund bredvid som värmer. Efter att ha eldat 9 värmeljus i några timmar.

Nu ska jag plugga. Hoppas på post och böcker nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0