Kan Laila variera sig?

Precis just nu tröttnade jag på Laila Bagges (jag vet att hon har ett till efternamn men det tänker jag inte skriva) döskallar. Alltså, om hon kunde variera sina smycket an gnutta i Idol. Eller något tvprogramm. Alltså hon har alltid sin egen jäkla döskalle kollektion. Den har varit fin men som allt annat som det blir liiiite för mycket av försvinner det för mig. Blah. Jag har ju så gänra vela ha ett sånt halsband med bara en liten döskalle på. Men nu känner jag mig lite trött.

Var det någon mer som såg den bittra minen dansaren gav Olle? Och vad gjorde dom där, set såg ut.. Jag har nog inte ord för det. Det såg amatörigt ut. "Det var kul med alla tjejer som hängde tvätt där bakom, eller vad dom gjorde" Baggebjörnen!

OCH YES DOM GJORDE REKLAM FÖR BIG BROTHER!!! så länge har jag väntat nu! Jag ska söka. Lätt!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0