Jag vet vem jag är när jag är hos dig.

"Du är en saga för god för att vara sann
det är en saga i sig att vi funnit varann
vi kunde lika gärna
aldrig nånsin mötts
eller var vårt möte
redan bestämt långt innan vi fötts"

Jag håller tiden mycket bra tycker jag. Jag skulle vara klar med läsningen vid 18, var klar ganska nyss typ 18:15! Ska skriva till klockan nio, då SKA jag vara klar! Absolut senast. Jag hoppas det går snabbare.
Måste fixa lite käk, värma en låda med biffar, ris och sås och undertiden lyssnar jag på lite Lisa Ekdahl. Vilket fick mig att tänka på Lisa, min fina Lisa. Måste nog slänga i hennes platta i datorn och lyssna en stund innan jag skriver.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0