Jag vet att jag är på rätt spår!

Jag är duktig och pluggar. Beställt böcker från universitetsbiblioteken, Sundsvall och Östersund tror jag. Jag hoppas båda skickar idag så dom kommer imorgon em eller onsdag fm. Deadline torsdag kl 15:00, paper 1000ord. Det fixar jag lätt. Hoppas på lika lätt som förra gången. Då hängde jag med Johanna och Annelie samtidigt som jag läste och skrev. Haha! Pillade vidare på kvällen hos Niklas efter lite filmmys om jag inte minns fel. 

Målat naglarna röda idag. Det ser fint ut.
Undra när jag senast inte hade nagellack. Jag tycker jag ser sjuk ut utan.

Plugget jag har gjort idag är engelska. Fixa den där presentationen snart kanske. Har iaf bestämt mig för att bara filma och skicka in så det går ju att ordna under jullovet. Det börjar bli drygt att gå till komvux. Att gå i en fysisk skola är nog inte min grej. Jag trivs bra med att bestämma över mina dagar själv, läsa mina böcker och skriva mina papers. Ensamt ibland men det var kung att plugga med Asta. 

Det ekar i mitt huvud, jag tror du är gjort att skriva uppsatser. Bygger mitt självförtroende ganska bra det! Så tack. Det var snällt sagt. Jag tror inte ens du läser. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0