Jag saknar min mobil! mitt liv.

Jag är så trött på 3 nu att jag blir yr bara jag ska läsa mail jag får från dem. Eller från dem, nu är det från 3försäkringar som egentligen är ett annat företag. Tydligen. Dom skickade med ett frågeformulär om hur jag upplevt servicen för att förbättra deras kundhantering. Om dom skulle börja med att vilja hjälpa deras kunder kanske. Tjejen som ringde från kampanjavdelningen som troligen inte ens sitter hos 3 utan på ett telemarketingföretag var den enda som ens visat vilja att hjälpa mig. Jag har alltid tyckt om 3 nu men är jag bra less på dom! Ska åka in till butiken i Gävle imorgon och skrika lite på dom när jag lämnar in telefon. Okej kanske inte skrika för då lyssnar ingen men arg iaf. Idioter. Mina svar på formuläret är nog dom sämsta dom har fått. 

JAG VILL BARA HA EN FUNGERANDE RIKTIG MOBIL, INGEN STENÅLDERSSKIT SOM MAN BARA KAN RINGA OCH TYP SMSA PÅ!!! jag vill ha mail, appar i tusen, spotify, internet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0