I'm blue, i'm didabadida.

Jag har varit dålig på att blogga nu. Insnöad kan man väl minst säga att vi är här i Sandviken. Går ju knappt att ta sig någonstans nu, så mycket snö! 

Igår var en omtumlande dag. Konstig. Först var jag jättetrött och låg. Sov i Niklas knä i en timme. Vaknade. Vi spelade Sanningen eller Konsekvens, kortlek han hade. Det var roligt! Jag blev målad med läppstift av han, jag blev inte vacker! Fick veta en massa roliga saker! 

Idag känner jag med nere igen. Ingen aning om varför. 
Jag vill verkligen följa med Niklas och Fröken C till Sundsvall på nyår, men vet inte om jag kan. Jag vill kunna! Så det så! Hoppas att det löser sig på nå vis.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0