Idag var det bara mina kläder.

Igår hittade jag superbra julklappar! Kanske jag skrev det tidigare? Hur bra som helt iaf! Längtar tills dom kommer med posten! Tjoho! 
Idag har jag tvättat, 6h för två pyttesmå maskiner. Försöker krympa lite jeans och tröjor. Blev bjuden på mat hos Johanna och blev kvar där lite för länge så jag hann inte tumla allt så imorgon bitti är det upp och slänga in det sista i torktumlaren! Hade nog vart två minuter hos Johanna innan jag stod framför spisen och lät som en mamma. "Nikolina passa stolen. Ja du är jättefin, helt rosaglittrig på heeeela armen. Jättefint. Ska vi tvätta dig nu?" "Jordan hur många dagar är det kvar till julafton nu? Gick det såå bra på innebandyn! Va roligt! Och jag missade det! Jag var ju sjuk... Gjorde du några mål? Gjorde du! Va duktig du är!! Ska du äta dina pannkakor nu eller väntar du tills vi andra äter?" Blablablablaah! Det är jätteroligt jag älskar kidsen! "Sluta slå på mamma nu, jag vill inte skala din morot om du inte slutar slå henne. .... Fan.. Ja men du, okej jag skalar. Titta Nikolina nu ser moroten ut som en snopp"

Nu ligger jag och kikar på Desperate housewives. 
Är det kanske läge att ta en tur till lite sol igen? Kan behövas i vintermörkret.


Kommentarer
Johanna

Hahaha, ja du är deras mamma nr2 :D En tur till solen..ja gärna, men för tillfället får vi nöja oss med en tur till fakesolen ;) Parkbadet nån dag kanske?

2010-12-07 @ 22:18:12
Cajsa

det är ok här...mycket stress med skolan....första skriv-läxan på två år...kanske knekigt att ta sig igenom.. :P

2010-12-07 @ 22:28:05
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Sarah

Nädu Johanna, jag springer så jävla snabbt att dom där solarierna inte kan ta mig! Så snabb är jag! Bring the flatakusin hon verkar ju ha lite solningsproblem på sommaren :D

2010-12-07 @ 23:03:35
URL: http://tyrasarah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0