Ibland är livet så jävla orättvist att inte ens en Aftonbladetrubrik funkar! - och ibland löser det sig!

Har haft en jättebra juldag och än är den inte slut. En broder Andersson tänkte visst hålla fast vid traditionen i år och göra snöänglar. Alltså jag är inte bitter för förra året. Visste att jag blivit dichad för en tjej men jag trodde det var svartsjuka men nu visade det sig att det var visst liggpotential. Vet inte hur mycket bättre det var.

Jag tappade mina Swarovski-örhängen idag. Jag gröt och var sur och tyckte livet kunde ta slut ett tag där. Allt var bara så orättvist! Jag har världens bästa pojkvän så han har ordnat förlusten. Det ska komma nya. 
Nej han masstillverkas inte och jag vill inte byta bort honom. Han är bäst! Ingen protest! :P


Nu är det dags att gå om jag ska hinna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0