En awesome kväll!

Jag måste lägga på om jag ska bli klar här hemma innan tjejerna kommer! Varför sitter jag då här? Ni lär väl få nått nytt! Det har inte hänt så mycket som är värt eller går att berätta. Kollade på Idol-finalen som halva Sverige, fast jag hörde nog inte så mycket för jag babblade så jäkligt, tror Niklas pratade med. Han påpekade att jag pratade inte bara mycket utan väldigt snabbt också, han undrade om det hade varit lite folk på jobbet sen skrattade han! 

Ikväll blir det party, här ska det firas att vi är så jävla bra. För det är så. Det finns inga bättre tjejer än dom tjejerna som kommer hit ikväll (plus dom som inte kunde komma). Ska knäppa bilder och lägga upp imorgon i min bakfylla. Imorgon måste jag fixa en bok. Den där oxfordboken som jag har skickat tillbaka till bibblan. Hoppas dom har den inne. Behöver verkligen den. 

Disk, skumpa och lite Linnros!!! Eller vad hette han? Oskar Lindgren? Svårt. Haha!
Strax på med snyggaste partystrassen och bästa humöret!

En awesome kväll, eller som andra skriver awsome

"Du har någon ny att somna bredvid nu. Det är inte lätt att vara så ung. Fy fan va skönt att jag slipper bli.." Well, inte där än. 25 alltså.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0