Det känns lite konstigt och fel.

Jag drömde att jag hade sex med en thailändsk hora i mitt gamla rum hos mamma, hela hennes radhus var ett vandrarhem. När jag gick på toa började Suzanne banka och bråka sen slängde hon in (genom den stängda drörren) en jättelyxig sminkbox med en bla en parfym som luktade blåbär och skrek "det var så Amanda luktade förr".. Vart får man sina drömmar ifrån, ibland kan jag verkligken undra. Tror det var ganska längesen jag pratade om thailändska horor och Amanda har jag inte sett på evigheter. Blottar/bloggar från mobilen så enter funkar inte, ni får överleva det. Jag har skitont i halsen och huvudet. Täppt och jävlig. Ska ta ut min hund och kika om någon är på hunddagiset, lämna honom där isf och sen köpa frulle på Enen. Justja, när Jag vaknade nyss trodde jag först att jag hade en massa frukost hemma för jag drömde också att jag var på ett konstigt ica och handlade med Fred, inte ens så konstig händelse för ett årsedan ungefär. Jag har ju tänkt både på frukostinköp och Fred. Kom på att jag drömde att det var julvecka på jobbet med och att Julle var hemma från London. Fina Julia.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0