Det blir dött när jag jobbar!

Märks det att jag har jobbat idag eller? Jag tänkte gå upp och blogga lite innan jag gick iväg med Sonic till hunddagiset men sen var sängen så skön så jag stannade där och mös med Sonic istället! Sorry!
Dagen har varit så ospännande! Kom till dagiset och då var dom ute på promenad, jag fattade inte alls vad jag skulle göra då. Det stod helt stilla i huvudet så jag ringde söta syster och frågade (med säkert alldeles för otrevlig röst, FÖRLÅT!) vad jag skulle göra?!! Eftersom hon är snäll och bäst så sa hon att det bara var att gå till jobbet så skulle hon gå för bi där och hämta Sonic! Tack tack tack!
Sen har jag jobbat. typ. Odramatiskt. Inte en enda full människa tror jag. En mamma som tappade en barnpuréburk i golvet. Jag tog upp det. Ja...

Lägger upp mer grejer på Tradera och Blocket. Lägger upp länkar till grejerna sen. Köp lite vettja!
Måste få lite plats här!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0