Den efterlängtade julkänslan lyser fortfarande med sin frånvaro!

Jag fick gå på Lucia i kyrkan! Den finaste jag har i mitt liv följde med mig och myste där bland de reserverade bänkraderna. Fick kanonplatser längst fram då inte dom blev fullsatta! 
Det var jättefint i kyrkan, luciatåget och kören var jätteduktiga och allt var så mysigt!
Jag tycker inte riktigt den där julkänslan har kommit än. Den kanske inte alltid kommer när man blir stor? 

Varför kollar jag på nyheterna igen för? Dum idé.
Ska sova strax. Jobba imorgon! 
Önskar jag hade mjölk. Sugen på Oboy. Får bli té.
Sonic vill ut och lukta på löpkiss. Sonic borde sova. 
Han är en kräkhund. Konstigt när han käkar upp en oanvänd tampong! 


Yeah, well.. Peace out!
och godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0