Därför tänker Sarah lämna pojkvännen - kaffemaskinen vann hennes kärlek!

Jag vet att jag är det ofta men nu är jag så där måste sova i min säng trött. Är det andra dagen jag sover hemma nu, eller är det tredje? Jo nog är det tredje! Så självständigt! Saknar min kaffemaskin. Haha. Det är den jag saknar! inte en varm och gosig karl i sängen. Nej jag saknar att vakna och slå på kaffemaskinen. Måste ta hem den. Måste få ett ställe att bo på. Ett boende, som i inte flera.
Anledning till plötsligt panikbehov av ett boende; intensiv längtan efter kaffemaskin. 

Framtiden väntar med ett hus. 
Nutidens-Sarah ska testa nyårs-outfiten med nyinköpta stay-upsen. 

Imorgon är det jobb. Jag saknar mina jobbarkompisar. Ska krama extra mycket på dom imorgon. Min Stjärna och min äkta man. Fina Lisorna. Och världens bästa Cecilia.


Gud vad jag är trött.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0