Blogg-Sarahs lugnor frät bort i mystisk sjukdom - räddningen fanns mindre än 2m ifrån henne.

Jag hittade massor men nya kläder! Som jag kan ha! Underbart. Nu ska ALLT som jag inte kan ha BORT!
Just nu skiter jag förvisso helt i kläderna för jag har magkatarr och min jäkla medicin ligger hemma hos Niklas. Som visst sover. Min mobilladdare ligger också där. Jag har ingen mobil. Det här är inte alls saker som gör att jag stressar upp mig till gränsen att jag börjar gråta. Jag är inte bitter eller irriterad på att jag inte kom ihåg att packa ner det när jag gick idag. Jag har inte alls så jävla ont i magen nu att jag inte vet vart jag ska ta vägen eller magsyra upp i halsen så det känns som att lungorna ska frätas bort. Inte alls. Så jävla mycket är det så! Inte heller kan jag ju få tag i folk jag behöver få tag i. Blir det inte bättre så funderar jag på att ta nyckel som av ett under hamnade i fickan istället för i postinkastet i morse. Så jag kommer ju in till Niklas. Grejerna ligger i hallen. Jag stod där utanför, kanske 1,5m från det jag behövde som mest.
FAN!


Nu fick jag igång en mobiljävel iaf. Men det är inte den jag behöver mest. Gaaah!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0