Vad blir detta?!

Jag har många funderingar och tankar.
En del är kloka, djupa, förståliga. Andra tankar är helt virriga, oförståliga, konstiga.
Den första kategorin är nog sådana som andra människor kan hänga med i, och förstå.
De andra är förvirrande för både mig och andra. Men jag tänker att det är dom som gör mig till mitt charmiga jag.
Jag är ju ganska förvirrad.

Jag tänkte blanda det med mina fantastiska i-landsproblem!
För vem vill inte höra om hur uppretad jag blir på cykelgubben i Stadsparken? 
Med största sannolikhet blir detta en katastrof som får underhålla mig och min käre vän Malin en tid framöver.
Förväntar du dig någonting annat blir det en besvikelse för dig :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0